Kun mieli särkynyt...

Juhannuksena minulla oli vaikeaa ja masentavaa. Juhannusaattona laitoin grillikasviksia ja vegaanimakkaroita. Juhannuksena tein varhaisperunoita ja sipulinipput sekä voita. Olihan hyvää kun tein eka kertaa (muttei seuraavana päivänä maistu hyvältä kun jotenkin maku hävinnyt). Ei tunnu mukavalta syödä yksin minun tekemäni ruuat...

Yksikään kavereita ei ole ottanut yhteyttä minuun jo yli 1 kk. Haluaisin nähdä, että kuinka pitkään menee etten ota yhteyttä heihin. Edelleen en ota, koska olen kyllästynyt olemaan se joka ottaa. Olen huomannut, että minulla on ollut yksipuoleiset ystävyydet koko elämässäni. Siihen olen kyllästynyt. Eihän heitä voi sanoa ystäviksi ja kaveriksi. Olen kyllästynyt siihen, ettei minut esitellä omia kavereille ja olen huomannut, että moni esittävät kavereita toisilleen ja taas minut ei. Jään ulkopuolelle ja ihan kuin olisin ventovieras kavereilleni. Olenko niin epämiellyttävää ja noloa ettei kehtaa esitellä minut heille? Johtuuko kuulovammastani ja viittomakielestäni vaikka en viittoisi hirveästi? Johtuuko puhetyylini? Vai olenko epämuodostunut? Mikä vikaa minussa on?!

Otettiin verikokeita ja syksyllä pääsen magneettitutkimukselle. Vähän koholla verikokeessa... Pelottaa kovasti... Haluaisin perustaa perheen ja saada mahdollisimman useita lapsia.

Tänään sain kuulla, että ensirakkaus meni kihloihin parisuhderikkojan kanssa. Oksensin ja romahdin, että tärisin ja itkin. Koko kroppa tärisi. Ahdistuksen otti haltuunsa. Ruokahalu meni. Minun mieliterveydet on järkkynyt/särkynyt... Voi luoja kuinka paljon vihaan itsensä niin kovasti ja valtavasti! Elämä tuntuu niin tyhjältä ilmaa häntä... Sydän särkee ja sattuu.. Koko ajan sydäntään pistelee. Taukomatta.
Minulla on valkoinen mekko jonka olen säilyttänyt monta vuotta naimisiinmenon varten. Maistraatissa menisin naimisiin. Olin niin hyvin varma, että ensirakkauteni kosisi minut. Kaikki unelmiani on viety minulta toiselle. Se valkoinen mekko voi laittaa päälleni minun hautajaisiin. Olen tullut katkeraksi ja vihaiseksi. Minulla ei ole enää hyvää syytä elää... Olen niin hyvin murtunut ja surullinen. En halua menettää rakkauteni... Pliis hän tajuaa tekevän suurin virheet ja tulee takaisin minun luokseni.

Jos olisin saanut asunnon sieltä niin olisimme kihloissa ja kaikkea... Miksi elämä ja kaikki estävät minut kaikessa asioissa?! Miksi elämä estää minut elää elämäänsä?! Miksei elämäni kulje mitenkään?!! Olen luopunut niin paljon ja katkaissut välit jotka eivät olleet hyväksi minulle. Pelastakaa minut!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi?!

Unwanted

Doctor, help me, please.