Merry Christmas....

Erittäin pettymys joulu mulle oli...
Isäni kanssa käyntiin viemässä kynttilöitä hautajaisiin.
Kummityttö ehti avata lahjoja ja kaikkea muuta ja minä olisin halunnut että olisimme paikalla silloin ja syömässä. Olisin halunnut kuvata koirani ja kummitytön kanssa. Joten se jäi ottamatta kuvat.
Hirveästi melua kun radio, TV, tabletti ja ihmiset puhuivat päällekkäin ja minulle alkoi olla jo liikaa ja migreeni iski. Aioin miettimään tulenko koirani kanssa mummolaan uudenvuodenaatton...

Olin odottanut niin kovasti kuullakseni minulle rakas, mutta en saanut mitään viestejä ja ilmeisesti ei ikinä rakastanut ja välittänyt minusta... Niin pettynyt... Sydäntään koskee ja särkee...

Painun nukkumaan ja öitä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi?!

Unwanted

Doctor, help me, please.