Unwanted

Lähes vuosi sitten exäni hylkäsi minut toisen takia. Sen jälkeen minusta on tullut niin hyvin yksinäinen. Yksinäisempi. Ihan kuin ettei minua olemassa.

Minulla on ollut todella hyvin ja edelleen raskasta vaikeaa kun hän on suurin osa elämääni. Ilmaa häntä etten tunne, että olen olemassa. Haluan niin kovasti, että palaamme yhteen takaisin. En toivu erosta ikinä.

Aina tuntenut ettei kukaan halua olla minun kanssani tekemisissä tai mitä vaan.

Äiti oli sanonut pari kertaa, haluavansa laittaa minut lastenkotiin, koska ei pärjää minun kanssani. Isäni ei suostu siihen.
Ei ihme, että se vahvistanut ajatukseni ja tunteeni.

Jättämisen jälkeen minulla on ollut paljon terveysongelmia ja kipuja. Johtuuko masennuksesta ja suru sekä särkynyt sydämestäni? Joudun tutkimukseen ja minua harmittaa niin älyttömästi exän takia...

Masennus on pahentunut, mutta en näytä kenellekään. Viiltelin muutaman kk sitten jossa lukee failed eli epäonnistunut, olenhan epäonnistunut.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi?!

Doctor, help me, please.