Traumoja

Muutamia viikkoja sitten katsoin tvtä ja en muista mikä ohjelma... Semmoinen komedia jossa kuullaan naurua taustalla (olikohan se rillit huurussa?) niin yksi hahmo sanoi sen sanan niin heti naurut taustalla ja se sana triggeröi minut niin pahasti. Miksi se sana on niin hauskaa?!! Se on ilkein, loukkaavan ja voimakkain sana.
Se sana oli minulle haukuttu. Kerran, mutta silti... Koska hän oli tärkeä ja rakas minulle niin en osannut odottaa sitä häneltä.
Traumaattinen ja järkyttävää oli minulle, mutta googlasin sen sanan niin merkitys muuttui ja romahdin. Tunsin itseni niin tyhmäksi. Menin lukkoon ja vasta suihkussa itkin.
Luulin, että se tarkoitti ihan toista.
Parempi etten mainitse se sana.
Tiedän, että yksikään tutut eivät olleet kuullut se sanaa. On pyydetty anteeksi,  mutta... Se vahvisti ajatuksia minusta. Peruuttamatonta.
Haluaisin, että minusta pidetään ja välitetään niin kuin minä heitä.
Minusta tuntuu, että kaikki ovat valmiita menettää minut.
Eilen mainitsin sen sana mielenterveyden sairaanhoitajalle ja oli järkkynyt ja ihmeissään miksi minulle oli sanottu. Sanoi olevansa eri mieltä.

Laitoin Instagramille jossa monet ovat laittaneet 6 kuvia jonka ovat ottaneet kuvia syyskuussa. Yksi kuvassa jossa minulla oli sairaalan oma vaaleanpunainen pusero ja kädessä on se tiputuksen varten. Yksikään ei sanonut mitään tai laittaneet viestiä. Yksikään. Ei kukaan kyselleet mitä minulle tapahtui tai olenko ok. Jos näkisin samaa toisella kuin minun kuva niin kysyisin, että onko kunnossa yms. On hirvittävää tuntea ja huomata ettei ketään kiinnosta. Vuorovaikutukset ovat aina olleet minulle tärkeitä mutten saanut.

Pitäisi saada tuloksen koepalasta viimeisestään ensiviikolla. On niin stressaavaa odottaa tuloksia.

Hain masennuslääkkeen tällä viikolla mutten aloittanut. Koska se aiheuttaa pahoinvointia ja päänsärkyä yms ja minulla on taas magneettikuvaus ensiviikolle. Olisi noloa pyytää, että päästä minut pois sieltä kuvauksesta, koska oksettaa😅😅 Lisää haukottelua. Sitten monet luulevat ettei minua kiinnosta mitä minulle kerrotaan. Ajattelin aloittaa kuvauksen jälkeen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi?!

Unwanted

Doctor, help me, please.